henrymarleenbeek.reismee.nl

Malediven

Na bijna 2 dagen reizen zijn we gisterenavond op Male aangekomen. Helaas kwamen we te laat aan, beetje vertraging door vliegtuig met pech op de landingsbaan. Dus moesten we rondjes blijven vliegen totdat we mochten landen. En dat was me een noodstop die landing, want het was een hele korte landingsbaan. We moesten bij de airport in de buurt blijven overnachten, komen we toch bij een heel vreemd hotel. Mijn droom van de Malediven was in een keer voorbij. Dus wij maar meteen gaan slapen. Ik werd op een gegeven moment wakker en keek hoe laat het was. Ahh 08:00 uur, dus hup onder de douche en Henry wakker gemaakt. Ging ik naar beneden om te roken. Kom ik buiten dacht ik uhhhh het is hier wel heel donker, dus aan zo'n jongen van het hotel maar gevraagd hoe laat het was. 05:00 uur. Door al dat reizen en tijdverschillen snapte mijn mobiel niet meer welke tijd het was. Ik snel weer naar boven om tegen Henry te zeggen dat hij nog verder kon slapen. Vandaag aangekomen op ons resort echt geweldig hier, mijn droom over de Malediven werd weer werkelijkheid. Het is echt zo mooi.

Reacties

Reacties

arjan

kun je een keer uitslapen,word je wakker gemaakt haha

Charlain

Lekker daar nog even genieten!

Dikke kus x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!